Opieka zdrowotna z wykorzystaniem medycznej marihuany podczas kryzysu COVID-19

Medyczna Marihuana Opieka Zdrowotna podczas Kryzysu COVID-19

Posted by Marihuana Doctors on 03/19/2020 in Medyczna Marihuana

Zawartość medyczna sprawdzona przez Dr. Joseph Rosado, MD, M.B.A, Chief Medical Officer

Dla użytkowników medycznej marihuany, zamknięcie COVID-19 rodzi pilne pytania o to, jak uzyskać dostęp do swoich leków i kontynuować kontakt ze swoimi dostawcami. Centra medyczne odwołują wizyty bez nagłych wypadków oraz zabiegi elektywne. Wielu specjalistów jest wzywanych do zapewnienia pilnej opieki. Jak wpłynie to na dostawy produktów z medycznej marihuany? I jak możesz upewnić się, że Twoje leczenie medyczną marihuaną nie zostanie przerwane? Oto kilka sugestii.

Spróbuj telezdrowia

Jeden jasny punkt w tych szalonych czasach: Rząd federalny ogłosił niedawno rozszerzenie usług telezdrowotnych, znanych również jako lekarz online, w wysiłkach mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Większość usługodawców będzie teraz otrzymywać zwrot kosztów za opiekę wirtualną w takiej samej wysokości, jak za wizyty osobiste.

Korzystając z usług telezdrowotnych, pacjenci i świadczeniodawcy będą mogli komunikować się wirtualnie. Pomoże to pacjentom uniknąć niepotrzebnych wizyt w gabinecie lub szpitalu, co z pewnością zmniejszy ryzyko zarażenia się wirusem COVID-19.

"Aby chronić zdrowie publiczne, ustawa pozwoli dostawcom Medicare na rozszerzenie usług telemedycznych dla seniorów niezależnie od ich miejsca zamieszkania, przy szacunkowym koszcie 500 milionów dolarów" - powiedziała w oświadczeniu marszałek Izby Nancy Pelosi. Rozszerzenie usług jest częścią Coronavirus Preparedness and Response Supplemental Appropriations Act, mającego na celu zwiększenie dostępności usług w czasie kryzysu.

Co należy zrobić? Zapytaj swojego dostawcę medycznej marihuany, czy oferuje konsultacje telezdrowotne. Jeśli tak, przygotuj się do spotkania tak, jak do każdego innego, z kilkoma kluczowymi różnicami:

    Przećwicz swoją wiadomość lub pytanie przed wejściem do sieci. Tak jak w przypadku każdej innej wizyty, poświęć minutę na przejrzenie swojej skargi. Będziesz bardziej przygotowany i wizyta telehealth pójdzie bardziej płynnie.Użyj przyzwoitej kamery internetowej. Chcesz, aby Twój lekarz był w stanie zobaczyć wszystkie Twoje objawy wizualne, prawda? Przetestuj swój sprzęt przed rozpoczęciem. Przed pierwszą wizytą telezdrowotną sprawdź, czy masz włączoną głośność, czy dźwięk jest wyraźny, czy kamera i mikrofon działają.Ustaw kamerę na wysokości oczu. Jeśli nawiązujesz kontakt wzrokowy, łatwiej jest utrzymać zaangażowanie lekarza w to, co mówisz.Użyj stabilnego połączenia. Połączenie przewodowe lub komórkowe jest zawsze podatne na zakłócenia, więc jeśli możesz, używaj kabla ethernetowego.Znajdź spokojne miejsce. Nie loguj się na zatłoczonym dworcu kolejowym! Wyeliminowanie czynników rozpraszających uwagę jest kluczowe dla wizyty telezdrowotnej.

Wyślij e-mail do swojego dostawcy

Więcej gabinetów lekarskich pozwala pacjentom komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, zwłaszcza w tych czasach. Ale ta metoda wymaga, abyś stosował się do tych podstawowych wytycznych:

    Poznaj politykę e-mailową swojego lekarza zajmującego się medyczną marihuaną. Sprawdź, na jakie pytania biuro wygodnie odpowiada za pomocą komputera, jaki jest czas odpowiedzi, czy wiadomości trafiają do twojego stałego rekordu medycznego i kto jeszcze w biurze widzi przychodzące e-maile.Nie zakładaj prywatności. Federalni rozluźniają potencjalne kary za naruszenia HIPAA wobec dostawców usług zdrowotnych, którzy służą pacjentom w czasie zagrożenia COVID-19. Utrzymuj więc komunikację na wysokim poziomie.Nigdy nie wysyłaj e-maili z pilnymi sprawami lub pytaniami. Zamiast tego zadzwoń do biura - lub pod numer 911.Podaj dane identyfikacyjne. Ty pamiętasz swojego lekarza, ale czy lekarz pamięta Ciebie? Prawdopodobnie nie. Dlatego w e-mailu zamieść swoje imię i nazwisko, datę urodzenia oraz, jeśli go posiadasz, numer identyfikacyjny pacjenta.Nie oczekuj natychmiastowej odpowiedzi. Większość biur oddzwania do Ciebie w ciągu 24 lub 48 godzin.Bez żartów! Nie przesyłaj dowcipów o trawce, dowcipnych powiedzonek o trawce lub politycznych diatryb. Pamiętaj, że nie możesz zakładać prywatności, zwłaszcza teraz.

Zwróć się o pomoc do swojej apteki

Apteki oferują usługi, które mogą zminimalizować Twoją ekspozycję na COVID-19 i inne choroby zakaźne. Oprócz oferowania telezdrowia i wideokonsultacji, wiele z nich oferuje również te usługi:

    Usługi dostawcze. Zapytaj o dostawę do domu lub odbiór leków z ulicy.Dłuższe zapasy. Jeśli przyjmujesz lek na 30 dni, zapytaj, czy twoja recepta kwalifikuje się do opcji 90-dniowej lub wcześniejszego uzupełnienia.

Szczepienia. Szczepienia przeciwko grypie i zapaleniu płuc są ważne, zwłaszcza jeśli używasz medycznej marihuany w związku z chorobą, która osłabia twój układ odpornościowy. Twoja apteka może oferować je za darmo.

Autor

Wioletta Bąk

Farmaceutka, Bytom

Zobacz również